POŠTOVANI KORISNICI,
U ŽELJI SPRIJEČAVANJA DALJNJEG ŠIRENJA ZARAZE VIRUSA COVID-19 (KORONA-VIRUS), A SUKLADNO NAPUCIMA NACIONALNOG STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE OD DANA 23. OŽUJKA 2020. GODINE OGRANIČAVA SE RAD SA STRANKAMA NA NAČIN DA IM NEĆE BITI OMOGUĆEN PRISTUP U NAŠE POSLOVNE PROSTORIJE.
SVOJE UPITE, VEZANO ZA PRIKLJUČKE, REKLAMACIJE, STANJE BROJILA, ZAMJENU VODOMJERA KAO I DRUGE ZAHTJEVE I PRIGOVORE, SA OSOBNIM PODACIMA STRANKE MOGU DOSTAVITI U PISANOM OBLIKU POŠTOM ILI e-mailom NA ADRESU virkom@virkom.hr , TE NA BROJEVE TELEFONA 721 845 I 721 361.
ZAHTJEVI ĆE BITI ZAPRIMLJENI I PROSLIJEĐENI NADLEŽNIM SLUŽBAMA NA RJEŠAVANJE.
ISTO TAKO UPUĆUJEMO SVE NAŠE KORISNIKE DA PLAĆANJE ZA NAŠE USLUGE OBAVE PUTEM INTERNETA (on-line), KAO I U REGISTRIRANIM POSLOVNICAMA (Hrvatska pošta, FINA, Tisak, poslovne banke i dr.) A ZBOG EVENTUALNOG PREKORAČENJA ROKA PLAĆANJA NEĆEMO OBRAČUNAVATI KAMATE.
ZAŠTITIMO JEDNI DRUGE!
HVALA!