Pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija koje posjeduje, raspolaže ili nadzire Virkom d.o.o. uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22). Zakonom se uređuje pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija koje posjeduju tijela javne vlasti, propisuju se načela, ograničenja, postupak i način ostvarivanja i olakšavanja pristupa i ponovne uporabe informacija. Cilj ovog Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom, načelu međusobnog poštovanja i suradnje te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom“.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti“
Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe drukčije od izvorne svrhe u okviru javnog posla za koji su te informacije izrađene. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihovog djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu“.
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje na slijedeće adrese:
- putem pošte na adresu Virkom d.o.o., Kralja Petra Krešimira IV 30, 33 000 Virovitica
- putem elektronske pošte na adresu službenika za informiranje: pravnasluzba@virkom.hr
- predati osobno u Virkom d.o.o. u pisarnicu
Virkom d.o.o. ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije.
Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.
Povjerenik za informiranje je neovisno državno tijelo za zaštitu prava na pristup informacijama koji štiti, prati i promiče Ustavom Republike Hrvatske zajamčeno pravo na pristup informacijama.
Povjerenik za informiranje – preuzimanje obrazaca
Blaženka Špoljarić dipl. iur.
tel: 033 725 802
e-mail: pravnasluzba@virkom.hr
Zamjenica službenice za informiranje:
Emina Mijok, bacc.admin.publ.
tel: 033 721 304
e-mail: emina.mijok@virkom.hr
UPITNIK ZA SAMOPROCJENU TJV SUKLADNO ZPPI
Dokumenti prema Zakonu o pravu na pristup informacijama
Na temelju članka 10. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine broj 25/13, 85/15) Virkom d.o.o. Virovitica objavljuje dokumente:
- Izmjene i dopune poslovnog plana Virkoma za 2020. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2023. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2022. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2021. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2020. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2019. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2018. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2017. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2016. godinu
- Godišnje izvješće o radu za 2015. godinu
- Plan nabave za 2021. godinu
- Plan nabave za 2020. godinu
- Plan nabave za 2019. godinu
- Plan nabave za 2018. godinu
- Plan nabave za 2014. godinu s izmjenama i dopunama
- Plan financijske učinkovitosti poslovanja za 2021. – 2024.
- Plan financijske učinkovitosti poslovanja za 2020. godinu
- Plan financijske učinkovitosti poslovanja za 2019. godinu
- Plan financijske učinkovitosti poslovanja za 2018. godinu
- Plan financijske učinkovitosti poslovanja za 2017. godinu
- Plan financijske učinkovitosti poslovanja za 2016. godinu
- Najčešće tražene informacije
- Zakoni i ostali propisi koji se odnose na Virkomovo područje rada
- Sjednice Nadzornog odbora 02.03.2023. – 21.12.2023.
- Sjednice Nadzornog odbora 08.03.2022. – 22.12.2022.
- Sjednice Nadzornog odbora 29.09.2020. – 29.12.2021.
- Sjednice Nadzornog odbora 30.01.2019. – 28.08.2020.
Donacije
- Donacije u 2022. godini
- Donacije u 2021. godini
- Donacije u 2020. godini
- Donacije u 2019. godini
- Donacije u 2018. godini
- Donacije u 2017. godini
- Donacije u 2016. godini
PRAVILNIK O SPONZORIRANJU I DONIRANJU
Informacije o unutarnjem ustrojstvu
Uprava i odjeli
Damir Marenić, dipl.ing. geol., Direktor
telefon: (033) 722-714
e-mail: damir.marenic@virkom.hr
Tehnička služba
Dražen Golub, dipl.ing.građ., Voditelj službe vodoopskrbe i odvodnje
telefon: (033) 725-821
e-mail: vodovod@virkom.hr
Zdravko Per,dipl.ing.stroj., Voditelj strojarskih poslova
telefon: (033) 725-803
e-mail: virkom-uprava@virkom.hr
Dr. sc. Slavko Kepec, Voditelj laboratorija
telefon: (033) 725-817
e-mail: laboratorij@virkom.hr
Ksenija Vukšić-Zidar, dipl.ing.teh.,
Voditelj poslova odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda
telefon: (033) 099-310-3434
e-mail: ksenija.zidar@virkom.hr
Financijsko-računovodstvena služba
Slađana Skupnjak, dipl.oec., Voditelj računovodstva
telefon: (033) 725-820
e-mail: racunovodstvo@virkom.hr
Informatička služba
Boris Kelčec, mag.inf., Voditelj informatike
telefon: (033) 800-098
e-mail: informatika@virkom.hr
Pravna, kadrovska i opća služba
Blaženka Špoljarić, dipl.iur., Voditelj pravne, kadrovske i opće službe
telefon: (033) 725-802
e-mail: pravnasluzba@virkom.hr
Nadzorni odbor:
- Dario Vranek, predsjednik
- Vjekoslav Karaba, član-predstavnik radnika
- Tihomir Majstorović, član
- Marijan Podnar, član
- Dražen Šešet, član
- Ivan Jezerčić, član
- Tomislav Kolec, član
Skupština:
- Gradonačelnik grada Virovitice – Ivica Kirin, dipl.ing.
- Načelnik Općine Suhopolje – Goran Doležal
- Načelnik Općine Gradina – Josip Vučemilović-Jurić
- Načelnik Općine Špišić Bukovica – Hrvoje Miler
- Načelnik Općine Lukač – Đuro Bukvić
Povjerenstvo za reklamacije
Temeljem odredbi čl. 26. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 19/22), u Virkomu d.o.o. osnovano je povjerenstvo za reklamacije potrošača. Povjerenstvo pisanim putem odgovara na primljene reklamacije i pritužbe potrošača.
Podnošenje prigovora
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN broj 19/22) korisnici naših usluga svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu iskazati Prigovorom. Prigovor se podnosi u pisanom obliku najkasnije do isteka roka plaćanja, a može se podnijeti na jedan od sljedećih načina:
- Neposredno u poslovnim prostorijama – sjedištu Društva, Kralja Petra Krešimira IV 30, Virovitica
- Putem pošte na adresu: Virkom d.o.o.,Kralja Petra Krešimira IV 30, 33000 Virovitica
- Putem elektroničke pošte Društva na: virkom@virkom.hr , pravnasluzba@virkom.hr
U slučaju podnošenja pisanih prigovora korisnicima će se na jedan od prethodno navedenih načina potvrditi zaprimanje prigovora.
Na prigovore korisnika Društvo će odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora u pisanom obliku.
Podnošenje reklamacija
Nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN broj 19/22), odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor ako trgovac potrošaču nije dostavio odgovor na pisani prigovor u roku iz članka 10. stavka 6. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača trgovačkog društva Virkom d.o.o., na koji je isto dužno odgovoriti u roku od 30 dana od dana primitka istog.
Podnošenje reklamacije može se podnijeti na jednak način kao i prigovor.
U slučaju podnošenja reklamacija korisnicima će se na jedan od prethodno navedenih načina potvrditi zaprimanje reklamacija.
Zadaća Povjerenstva za reklamacije potrošača je donošenje odluka na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način.
U vezi s prigovorom odnosno reklamacijom koja se odnosi na javne usluge potrošač može pokrenuti sudski ili izvansudski postupak tek nakon što je iscrpio postupke podnošenja pisanog prigovora i reklamacije ili postupak utvrđen zakonom kojim se uređuje opći upravni postupak u odnosu na zaštitu od postupanja pružatelja javnih usluga te posebnim zakonom koji se primjenjuje na pružatelja javnih usluga.
Članovi povjerenstva:
- Blaženka Špoljarić, Virkom d.o.o., predsjednica Povjerenstva
- Slađana Skupnjak, Virkom d.o.o., član Povjerenstva
- Darko Jedvaj, Virkom d.o.o., član Povjerenstva
- Boris Kelčec, Virkom d.o.o., član Povjerenstva
- Zlatko Kovač, predstavnik udruge za zaštitu potrošača, član Povjerenstva
Kontakt
- Telefon: 033 725 802
- e-mail: pravnasluzba@virkom.hr, virkom@virkom.hr